مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:262020-04-29پزشكي

فراخوان پویش عکاسی «مان» از سوی حوزه هنری کردستان منشر شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از انتشار فراخوان پویش عکاسی «مان» در راستای تولید آثار برای تقدیر از مدافعان سلامت در راستای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

- سنندج - رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از انتشار فراخوان پویش عکاسی مان در راستای تولید آثار برای تقدیر از مدافعان سلامت در راستای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های استان کردستان، اظهار کرد: خانه عکاسان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در راستای بهره مندی از ظرفیت های هنری برای عبور از شرایط به وجود آمده در جامعه به دنبال گسترش ویروس کرونا و همچنین ثبت و ضبط بخشی از خدمات و ایثارگری های مدافعان سلامت، از هنرمندان عکاس و علاقمندان به این رشته دعوت می کند تا در روزهای شیوع این ویروس به خلق و تولید آثار اقدام نموده و در پویش عکاسی مان شرکت کنند.

وی ضمن اشاره به محورهای این پویش، افزود: فرهنگ سازی در زمینه سلامت و بهداشت فردی و مسئولیت های اجتماعی در پیشگیری و مبارزه با کرونا، تکریم و تجلیل از ایثار و جانفشانی های کادر درمان و سایر گروه های درگیر با کرونا، خانواده، جلوه هایی از فعالیت های داوطلبانه و بشر دوستانه برای کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پویش عکاسی «مان» از سوی حوزه هنری کردستان منشر شد

فراخوان پویش عکاسی «مان» از سوی حوزه هنری کردستان منشر شد