مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:072020-04-29اجتماعي

بام سبز و لزوم مشارکت مردم/شهر به همت مردم سبز و شاداب می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، درختان، گل ها، گیاهان آپارتمانی، سبزه و چمن ها، بوته ها و تمام گیاهان اطرافمان از مهم ترین منجیان بشر و جانداران هستند.

زیبایی و ایجاد شور و نشاط در محیط، استفاده از آن ها به عنوان مواد غذایی سالم و همچنین جذب دی اکسیدکربن و انتشار اکسیژن از جمله فواید فضاهای سبز اطرافمان است.

امروزه با گسترش صنعت و تکنولوژی، زندگی بشر روز به روز بیشتر به سمت خطرات مختلف حرکت می کند؛ استفاده از غذاهای فوری ناسالم، افزایش آلودگی هوا و محیط توسط کارخانه ها و اتومبیل ها، افسردگی و خستگی ناشی از زندگی در شهرهای شلوغ و کار زیاد از مهم ترین این خطرات است که می توان فضای سبز را به عنوان درمان آن معرفی کرد.

افزایش فضای سبز در چنین قرن رو به رشدی می تواند ارمغانی برای دوری از خطرهای جانبی پیشرفت باشد.

چرا که هرچه فضای سبز بیشتری در شهرها خودنمایی کند، ایجاد اکسیژن و تولید هوای مطبوع و پاکیزه بیشتر می شود، هرچند این دلیل بر استفاده بی رویه از اتومبیل ها و بی توجهی به آلودگی محیط نیست؛ همچنین با افزایش گیاهان و میوه ها، انسان بیش از پیش تشویق به خوردن غذاهای گیاهی و مواد غذایی سالم می شود.

فضای سبز، جزو قلمرو بسیاری از جانداران محسوب می شود؛ با توسعه و مراقبت از این فضاها می توان زندگی بسیاری از گونه های جانوری را حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام سبز و لزوم مشارکت مردم/شهر به همت مردم سبز و شاداب می شود

بام سبز و لزوم مشارکت مردم/شهر به همت مردم سبز و شاداب می شود