مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-04-29اقتصادي

سریال دنباله دار رانش زمین در روستای یوج تنکابن


روستای یوج در مناطق بالادست سه هزار بخش خرم آباد شهرستان تنکابن قرار دارد، این روستا بر اساس سرشماری سال 95 دارای 28 خانوار ثابت و با جمعیتی حدود 77 نفر است که با مهاجرت خوش نشین ها در فصول گرم سال، جمعیت این روستا به دو برابر افزایش می یابد.

این روستا که حدود 48 کیلومتر با مرکز شهر تنکابن فاصله دارد و در حاشیه جاده در حال ساخت تنکابن – الموت – قزوین واقع شده ، در فصل پاییز و زمستان پوشیده از برف است اما در بهار و تابستان دارای آب و هوای خنک و مناظر چشم نواز است و همین وضعیت سبب شده تا بسیاری از مردم برای فرار از گرما و شرجی هوای مناطق جلگه ای به این روستا پناه ببرند.

یکی از مشکلاتی که در سال های اخیر مردم این روستا با آن مواجه هستند ، رانش زمین است به طوری که در سال گذشته یک روستایی جان خود را به همین خاطر از دست داد و مردم متحمل سختی های زیادی شدند.

رانشی بودن زمین های این روستا از یک سو و بارش باران های شدید از سوی دیگر موجب شد تا امسال نیز رانش زمین به طور گسترده تری در این منطقه رخ دهد و سرانجام نگرانی های به وجود آمده مسئولان شهرستانی را به این روستا کشاند و آنها از نزدیک موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

نیازمند حمایت مسئولان هستیم یکی از اهالی روستای یوج که در جمع مسئولان بازدید کننده حضور یافته بود با انتقاد از وضع موجود گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال دنباله دار رانش زمین در روستای یوج تنکابن

سریال دنباله دار رانش زمین در روستای یوج تنکابن