مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:452020-04-29اقتصادي

1500 بسته معیشتی پویش همدلی در پلدشت توزیع می شود


مهران صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون در قالب این پویش، 500 بسته معیشتی در بین سرپرستان خانوارهای آسیب دیده از بیماری کرونا در شهرستان پلدشت تامین و توزیع شده است.

وی ارزش هر یک از این بسته ها را 200 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: توزیع این بسته های معیشتی پیش بینی شده است در 2 نوبت دیگر با توزیع هزار و 500 بسته معیشتی دیگر در بین اقشار آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا توزیع شود.

وی اظهار داشت: همچنین تاکنون با همت خیران این شهرستان نیز، 500 بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

فرماندار پلدشت گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع با همت کارگروه ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان و همچنین خیران، در مجموع بسته های معیشتی در بین سه هزار خانوار توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن است این سیاست سلامت محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است.

از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت محور هم به جهش در تولید سرمایه اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 بسته معیشتی پویش همدلی در پلدشت توزیع می شود

1500 بسته معیشتی پویش همدلی در پلدشت توزیع می شود