مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-04-29اقتصادي

افزایش ساعت کار مرکز شماره گذاری خودرو در زنجان


برای رعایت حال مراجعان در روزهای کرونایی، ساعت کار مرکز شماره گذاری خودرو افزایش یافت.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس راه استان زنجان گفت: برای رعایت حال مراجعان در روزهای کرونایی، ساعت کار مرکز شماره گذاری خودرو افزایش یافت.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ساعت کاری مرکز تعویض پلاک استان از ساعت 7 صبح تا 17 بعد از ظهر در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: روزهای پنج شنبه، ساعات کار مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودروها در استان زنجان از ساعت 7 صبح تا ساعت 14 بعد از ظهر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه افزایش ساعت کاری با هدف رعایت حال هرچه بیشتر مراجعان، ارائه خدمات مضاعف و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مقابل مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو در شهر زنجان، انجام گرفت، تصریح کرد: مالکان خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنان زوج است، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و پلاک فرد نیز یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه هر هفته، می توانند برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف صیانت از سلامتی مراجعان و کارکنان، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک این استان از 23 اسفندماه پارسال به حالت تعطیل درآمده بود که از این هفته دوباره بازگشایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ساعت کار مرکز شماره گذاری خودرو در زنجان

افزایش ساعت کار مرکز شماره گذاری خودرو در زنجان