مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-04-29اقتصادي

نکات مهم برای خرید خوراکی های رمضان


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به افزایش تقاضای خرید زولبیا و بامیه، انواع آش و حلیم و خرما در ماه مبارک رمضان، - ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به افزایش تقاضای خرید زولبیا و بامیه، انواع آش و حلیم و خرما در ماه مبارک رمضان، از همه افراد خواست تا در شرایط شیوع کرونا هنگام خرید این اقلام دقت بیشتری داشته باشند.

بهمن خدادادیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشدید نظارت های بهداشتی در ماه مبارک رمضان بر صنوف عرضه کننده اقلام خوراکی ویژه این ماه، گفت: در کنار بحث نظارت های بهداشتی در زمینه رعایت نکات مربوط به کرونا، کارشناسان بهداشت با شروع ماه مبارک رمضان نظارت های خود را بر صنوف مختلف عرضه کننده اقلام خوراکی ویژه این ماه از جمله قنادی ها و کبابی ها تشدید کرده اند.

وی افزود: هم اکنون 82 بازرس ویژه بازار رمضان را تحت نظارت دارند و با دقت رعایت نکات بهداشتی در صنوف مختلف را رصد می کنند.

خدادادیان رصد بهداشت فردی، مکان، ابزار کار و مواد اولیه، نمونه برداری های شیمیایی و میکروبی، سنجش روغن مورد استفاده در تهیه زولبیا و بامیه و سنجش آلودگی سطوح و دست عوامل تولید مواد خوراکی را از جمله اقدامات کارشناسان بهداشت در بازرسی های صورت گرفته از صنوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات مهم برای خرید خوراکی های رمضان

نکات مهم برای خرید خوراکی های رمضان