مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 04:262020-04-29سياسي

توزیع 5000 بسته غذایی و بهداشتی در آمل


توزیع پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی در قالب رزمایش موسات وهمدلی میان آسیب دیده های ناشی از بیماری کرونا در شهرستان آمل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مرحله نخست رزمایش همدلی حدود دو هزار بسته های غذایی و بهداشتی تهیه شده به همت گروه های مردمی ونیکوکاران، با همراهی اعضای ستاد مردمی خادمان کربلا، روحانیون شهرستان و ستاد برگزاری نمازجمعه در مصلا قدس آمل بسته بندی وسپس میان آسیب دیده های ناشی از بیماری کرونا در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

امام جمعه آمل در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه توزیع بسته های غذایی و بهداشتی در مصلای قدس این شهر گفت: هر بسته غذایی شامل برنج 5 کیلویی، رب، ماکارونی، قند، شیر، گوشت گرم و مرغ، پنیر و حبوبات به ارزش هر بسته حدود 500 هزار تومان با حمایت و کمک های خیران و گروه های مردمی تهیه وبه تدریج تا پایان ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی افزود: در مرحله نخست اجرای طرح موسات و همدلی 2 هزار بسته غذایی و از روز پنجشنبه تا نیمه ماه رمضان هزار بسته دیگر توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد، که از نیمه ماه رمضان دو هزار سبد غذایی تهیه شده نیز در سطح شهرستان میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده ازبیماری کرونا توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5000 بسته غذایی و بهداشتی در آمل

توزیع 5000 بسته غذایی و بهداشتی در آمل