مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-04-29اقتصادي

بارندگی به 25 درصد از ابنیه و راه های دامغان خسارت زد


حسین ابوطالبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بارندگی روزهای اخیر به 25 درصد از ابنیه و راه های دامغان خسارت زد، ابراز کرد: خسارات وارده به راه ها و ابنیه جاده های شهرستان از سوی کارشناسان راهداری یک میلیارد تومان محاسبه شده که برای جبران خسارت وارده و تأمین اعتبار، گزارش نهایی آن طی روزهای آتی به فرمانداری و ستاد مدیریت بحران ارسال خواهد شد.

وی افزود: بارندگی در مناطق جنوبی و در روستای معلمان و بادله کوه در شمال دامغان و برخی دیگر از حوزه راه شهرستان بیشترین خسارت را به ابنیه و راه ها خسارت زد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دامغان با اشاره به وجود پنج راهدارخانه در حوزه استحفاظی شهرستان، اظهار داشت: 41 راهدار در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای دامغان فعالیت دارند.

ابوطالبی خاطر نشان کرد: بودجه سال گذشته اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دامغان و از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای رقمی معادل یک میلیارد و 700 میلیون تومان بود که از این رقم یک میلیارد و 500 میلیون تومان بابت طلب پیمانکاران طرف قرار داد با این اداره پرداخت شد.

وی از وجود یک هزار و 109 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی در حوزه حمل و نقل جاده ای دامغان خبر داد و گفت: این میزان راه 50 درصد راه های استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی به 25 درصد از ابنیه و راه های دامغان خسارت زد

بارندگی به 25 درصد از ابنیه و راه های دامغان خسارت زد