مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-04-29سياسي

700 میلیارد تومان برای افتتاح پروژه های بهارستان هزینه شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مجتبی خانجانی صبح چهارشنبه در همایش روز ملی شوراهای اسلامی بهارستان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به خدمات و تلاش های اعضای شورای اسلامی، شهرداران و دهیاران در سال گذشته اظهار داشت:: سال 98 با تمام سختی ها و شیرینی ها با موفقیت به پایان رسید و در حوزه تحقق وعده ها، بسیاری از آنها محقق شد.

باید تلاش کرد تا تمامی وعده ها در سال جاری تحقق یابد.

خانجانی با بیان اینکه سال جاری را با ستیز و مقابله با ویروس کرونا آغاز کردیم، گفت: با توجه به تراکم بالای جمعیت در شهرستان و انتقال ویروس کرونا، مدیران شهرستان، استانی و حتی مسئولان کشوری به شدت نگران شیوع این ویروس در شهرستان بودند که خوشبختانه با همراهی خوب مردم این مساله مدیریت شد.

فرماندار بهارستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش مقابله با کرونا، افزود: احداث و راه اندازی نقاهتگاه شهرستان یکی از دستاوردهای بسیار خوب این شهرستان است که انشاالله پس از پایان مساله کرونا، به دنبال تبدیل آن به درمانگاه زیرمجموعه بیمارستان امام حسین (ع) هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا نباید باعث تعطیلی پروژه های عمرانی شود، بیان داشت: در سال گذشته بالغ بر 700 میلیارد تومان برای راه اندازی و افتتاح پروژه های عمرانی در شهرستان هزینه شده و می بایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 میلیارد تومان برای افتتاح پروژه های بهارستان هزینه شده است

700 میلیارد تومان برای افتتاح پروژه های بهارستان هزینه شده است