مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:102020-04-28دانش

طرح تعاون نشریات علمی دانشگاه آزاد آغاز شد


معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای طرح تعاون به منظور ارتقای نشریات علمی این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مصمم است تا دوره ای جدید برای نشریات علمی زیر مجموعه خود را رقم بزند.

بر همین اساس برنامه ریزی برای نشریات فعال و غیرفعال دانشگاه به صورت جداگانه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: به دلیل شروع اپیدمی بیماری کووید 19، اداره کل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی شیوه جدیدی را برای آموزش استانداردسازی و ارتقا مجلات دنبال می کند، به طوری که اقدامات لازم به مرور طی دستورالعمل هایی تهیه و در اختیار مجلات قرار می گیرد.

رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: به زودی مجموعه ای نیز با عنوان راهنمای نمایه سازی و استانداردسازی مجلات تنظیم و منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تعاون نشریات را برای مجلات غیرفعال خواهیم داشت، اظهارداشت: در آذرماه سال گذشته به دانشگاه آزاد اسلامی استان ها طی نامه ای اعلام شد که براساس ارزیابی نشریات برنامه های ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تعاون نشریات علمی دانشگاه آزاد آغاز شد

طرح تعاون نشریات علمی دانشگاه آزاد آغاز شد