مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 21:252020-04-28فرهنگي

داستان تکراریِ داستان های تکراری!


درست یک ماه پس از پخش سریال های نوروزی که در نهایت چندان هم نتوانستند در جلب رضایت مخاطب موفق باشند، حالا شمارش معکوس برای تماشای سریال های ماه رمضان هم به پایان رسیده و چند روزی است که مجموعه های ویژه این ایام هر شب در معرض تماشای مخاطبی قرار می گیرد .

- درست یک ماه پس از پخش سریال های نوروزی که در نهایت چندان هم نتوانستند در جلب رضایت مخاطب موفق باشند، حالا شمارش معکوس برای تماشای سریال های ماه رمضان هم به پایان رسیده و چند روزی است که مجموعه های ویژه این ایام هر شب در معرض تماشای مخاطبی قرار می گیرد که همچنان یکی از گزینه های اصلی گذران ساعات دشوار قرنطینه را تماشای تلویزیون می داند.

با این حال پخش اولین قسمت ها که بعضا با حاشیه های عجیب و غریبی هم همراه بود، از تولید و پخش مجموعه هایی چندان متفاوت از قبل نشان ندارد؛ قصه های تکراری، دستِ کم گرفتن مخاطب در خلق موقعیت ها و طرح موضوعاتی که بعضا با مناسبتی مانند رمضان همخوانی ندارد، مشکلاتی است که همچنان گریبانگیر سریال های مناسبتی است و آنها را ملالت بار می کند.

نمونه ای از این ساده انگاری ها را این روزها در مجموعه ای مانند زیرخاکی می توان مشاهده کرد که اتفاقا با اما و اگرهای بسیاری هم روانه آنتن شد اما نهایتا پخش اولین قسمت و محور قرار دادن قصه ی تکراری جابه جایی ها که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان تکراریِ داستان های تکراری!

داستان تکراریِ داستان های تکراری!