مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 17:352020-04-28اقتصادي

آغاز تعیین مناطق نمونه گردشگری نهاوند


محسن جانجان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نهاوند دارای سه منطقه گردشگری بام نهاوند، سراب گیان و سراب فارسبان است که هرکدام از این مناطق دارای پتانسیل فراوان در جذب گردشگر و رونق این صنعت در شهرستان نهاوند است.

وی با بیان اینکه از مزیت های این کار آسان سازی در جذب سرمایه گذار در شهرستان و سرعت بخشیدن در روند اداری کار است خاطرنشان کرد: نهاوند با داشتن 264 دهنه سراب، چشمه و رشته قنات به شهر سرابها معروف بوده و جایگاه نخست را در استان همدان دارا است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند افزود: یکی از گامهای مهم و اساسی برای رسیدن به توسعه پایدار در گردشگری، شناخت زیرساخت های مربوط به این حوزه است که توجه و شناخت کافی به این زیرساخت ها برنامه ریزی برای توسعه گردشگری را آسان می کند.

جانجان خاطرنشان کرد: شهرستان نهاوند با توجه به جاذبه های گردشگری خیلی خوبی که دارد از ظرفیت ویژه ای برای توسعه گردشگری به خصوص گردشگری فرهنگی و طبیعت گردی برخوردار است؛ اما در زمینه زیرساخت های لازم برای رونق آن، ضعیف و نیازمند سرمایه گذاری است.

جانجان به زیر ساخت های لازم برای توسعه گردشگری اشاره کرد و افزود: برای رونق گردشگری وجود جاذبه های مختلف طبیعی و تاریخی شرط لازم است، اما کافی نیست و نیاز به زیر ساخت هایی از جمله خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعیین مناطق نمونه گردشگری نهاوند

آغاز تعیین مناطق نمونه گردشگری نهاوند