مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 14:002020-04-28اقتصادي

چوب حراج بر یک برگ تاریخ همدان/ آگهی «خانه سماوات» در «دیوار»!


17 ساعت پیش در یکی از سایت های فروش آنلاین، یک آگهی عجیب تحت عنوان «فروش خانه ویلایی با نمای سنتی» منتشر شده که نشان می دهد خانه هایی با قدمتی چند صدساله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، 17 ساعت پیش در یکی از سایت های فروش آنلاین آگهی عجیبی تحت عنوان فروش خانه ویلایی با نمای سنتی منتشر شد.

عکس های انتشار یافته در این آگهی نشان از بنایی باارزش اما فاقد نشان ملی در سطح شهر همدان داشت که در غفلت مسئولان امر به حراج گذاشته شد.

این نخستین بار نیست که یک بنای تاریخی طعمه ساخت و ساز یا خرید و فروش در همدان می شود، دست آخر هم مزد رسانه برای سهم خواهی های منطقی می شود انتقاد مالکان و متولیان امور اما به واقع در تمام دنیا برای حفظ خانه های قدیمی که قدمت و تاریخ کشورشان را نشان می دهد تلاش فراوانی می شود اما متأسفانه این موضوع در برخی از شهرها گاه دستخوش اموری می شود که نتیجه آن افتادن بولدوزرهای برخی سودجویان به جان این خانه های قدیمی و تاریخی برای تخریب و تبدیل این خانه ها به برج ها و خانه های چندطبقه است که هر کدامشان نشان از تاریخ و معماری یک دوره دارد.

حالا جای تاسف است که در غفلت میراث فرهنگی همدان خانه واجد ارزش و قجری سماوات به آگهی برای فروش در یک سایت آنلاین تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب حراج بر یک برگ تاریخ همدان/ آگهی «خانه سماوات» در «دیوار»!

چوب حراج بر یک برگ تاریخ همدان/ آگهی «خانه سماوات» در «دیوار»!