مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-04-28فرهنگي

جشنواره استعدادیابی هنری در ساوه برگزار می شود


حسین محمودی فر روز سه شنبه به ایرنا، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرد و همچنین ضرورت تزریق شادی و نشاط در میان خانواده ها، این جشنواره با شعار کرونا را شکست می دهیم برگزار می شود و علاقمدان باید حداکثر تا هشتم خرداد آثار خود را در بخش های مختلف به دبیرخانه ارسال کنند.

وی اظهار داشت: این جشنواره ویژه شهرستان ساوه است و به صورت مجازی در بخش های خوانندگی، بازیگری، استندآپ کمدی، تردستی، گویندگی، تقلید صدا و حرکات خارق العاده برگزار می شود.

وی در مورد شرایط شرکت در این جشنواره، گفت: شرکت برای عموم با رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین جمهوری اسلامی، آزاد است و هیچ شرط سنی برای شرکت کنندگان نیز مدنظر نیست.

محمودی فر در مورد قوانین جشنواره نیز گفت: فیلم های ارسالی باید دارای کیفیت مناسب صدا و تصویر و در حداکثر زمان 5 دقیقه ای تولید شوند.

وی ادامه داد: تصاویر فقط با تلفن همراه و بصورت افقی باید ضبط و لازم است که نام و نام خانوادگی، سال تولد و نام جشنواره در ابتدای فیلم بیان شود.

وی تاکید کرد: برگزیدگان پس از انتخاب از سوی هیات داوران باید به صورت حضوری به رقابت بپردازند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: به نفرات اول تا سوم این جشنواره علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، به ترتیب مبلغ 30، 20 و 10 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استعدادیابی هنری در ساوه برگزار می شود

جشنواره استعدادیابی هنری در ساوه برگزار می شود