مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 10:402020-04-28پزشكي

حمایت مالی و تجهیزاتی وزارت بهداشت از اردوهای جهادی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق از برگزاری اردوهای جهادی کوتاه مدت توسط دانشجویان علوم پزشکی، حمایت مالی و تجهیزاتی می کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص حمایت های خاص و ویژه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از دانشجویان، گفت: تسهیلات صندوق رفاه در واقع رزق های کم اما با برکت است که در بهترین زمان در دست دانشجو قرار خواهد گرفت؛ بر این اساس در این مقطع هر قدر بتوانیم در حوزه رفاهی از دانشجویان خود بیشتر حمایت کنیم، دانشجویانی با علم و انگیزه بیشتر و دارای شاخص های اجتماعی موفق تر خواهیم داشت و بر عکس اگر دانشجو را از نظر رفاهی مراقبت نکنیم، دانشجو می تواند سر خورده شود.

وی با اشاره به استفاده صندوق از ظرفیت و توان دانشجویان، گفت: ما اکنون در صندوق رفاه از ظرفیت کار دانشجویی در حال استفاده هستیم و در نظر داریم در سال 99 این روند را توسعه داده و بخشی از فعالیت های خود را به دانشجویان بسپاریم، حمایت از استارت آپ ها و مؤسسات دانش بنیان دانشجویی در حوزه علوم پزشکی نیز بخشی از فعالیت ماست.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اضافه کرد: در این مسیر امیدواریم بتوانیم از فعالیت های سرمایه گذاری و اقتصادی خود، بخشی را برای حمایت از استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی و تجهیزاتی وزارت بهداشت از اردوهای جهادی

حمایت مالی و تجهیزاتی وزارت بهداشت از اردوهای جهادی