مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 10:252020-04-28فرهنگي

سرپرست موسسه نمایشگاه های فرهنگی منصوب شد


معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی ایوب دهقانکار را به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران منصوب کرد.

- معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی ایوب دهقانکار را به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی با صدور حکمی ایوب دهقانکار را به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به سابقه، تجربه و تعهد جنابعالی در حوزه نشر و کتاب که حاصل سال ها فعالیت در بخش های گوناگون معاونت امورفرهنگی بوده است بدین وسیله جنابعالی به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران منصوب می شوید.

انشالله با درایت و تدبیری که در جنابعالی و روحیه همکاری و همدلی که در همکاران موسسه وجود دارد شاهد رونق فعالیت های فرهنگی به ویژه با رویکرد نوآورانه و همراه با صرفه جویی باشیم.

با توجه به این که در دوره گذار برای سامان دهی موسسات معاونت فرهنگی در قالب یک موسسه فراگیر قرار داریم و مسئولیت این مهم نیز بر عهده جنابعالی خواهد بود لازم می دانم نکات زیر را یاد آوری کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست موسسه نمایشگاه های فرهنگی منصوب شد

سرپرست موسسه نمایشگاه های فرهنگی منصوب شد