مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-28حوادث

انهدام باند 10 نفره کلاهبرداری فروش مال غیر در فارس


رییس پلیس آگاهی استان فارس از متلاشی شدن اعضای باند 10 نفره کلاهبرداران فروش مال غیر با 40 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کاووس حبیبی، بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و فروش مال غیر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با آغاز تحقیقات مطلع شدند باند 10 نفره در محله شیمی گیاه شیراز با شیوه هایی متقلبانه، با استفاده از تصویر کارت ملی هوشمند شاکی، موفق به ثبت درخواست مفقودی شناسنامه او کرده و در ادامه با همکاری کارمند یکی از ادارات دولتی؛ شناسنامه المثنی برای کلاهبرداران صادر و تحویل شده است.

رییس پلیس آگاهی استان، خاطر نشان کرد: در بررسی های فنی مشخص شد اعضای این باند با شگردهای متقلبانه اقدام به اخذ اوراق شناسایی دیگران با تصویر خود گرفته و پس از شناسایی املاک گران قیمت و ارزنده متعلق به غیر که برای مدتی بلااستفاده مانده، مبادرت به فروش آن می کردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری و تلاش شبانه روزی موفق شدند سرکرده باند در حالی که یک قطعه زمین 5 هزار متری را فروخته بود دستگیر کنند، گفت: با تحقیقات پلیسی، 9 نفر از همدستان متهم که در این زمینه با وی فعالیت می کردند نیز دستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند 10 نفره کلاهبرداری فروش مال غیر در فارس

انهدام باند 10 نفره کلاهبرداری فروش مال غیر در فارس