مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-28سياسي

حکمرانی ضعیف عامل عدم پرداخت مالیات توسط هنرمندان و پزشکان


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد افروزه؛ وقتی که قرار شد درباره مالیات و مالیات ستانی مطلبی بنویسم، بررسی و مشاهده کردم که از نقطه نظر های گوناگونی این مسئله مورد بررسی قرار گرفته است، - چرا اصلاح قانون و اجرای مالیات بر درآمد پزشکان و هنرمندان اینقدر سخت شده که حتی قانون مصوب و ابلاغ شده مجلس نیز در رابطه با نصب دستگاه های کارتخوان برای مطب پزشکان، تمام و کمال اجرا نمی شود؟ گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سجاد افروزه؛ وقتی که قرار شد درباره مالیات و مالیات ستانی مطلبی بنویسم، بررسی و مشاهده کردم که از نقطه نظر های گوناگونی این مسئله مورد بررسی قرار گرفته است، اما یک نکته معمولا مغفول مانده است.

ارایه یک پاسخ و راه حل ریشه ای به این پرسش که چرا برخی صنوف یا گروه ها کمتر از مبلغی که باید، مالیات پرداخت می کنند یا صنفی دیگر از پرداخت مالیات معاف هستند؛ باعث شد از اصل بحث که مالیات باشد، اندکی دور شوم و به بررسی علت العلل آن از دیدگاه خودم بپردازم.

مدتی است که بحث گرفتن مالیات از پزشکان و هنرمندان به طور خاص نقل محافل است و قصد دارم با استفاده از مثال این دو قشر جامعه توضیح دهم که چرا پزشکان مالیات اندکی پرداخت می کنند یا هنرمندان به طور کلی از پرداخت مالیات معافند و هر تلاشی در زمینه اخذ مالیات از آ ن ها تاکنون به نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمرانی ضعیف عامل عدم پرداخت مالیات توسط هنرمندان و پزشکان

حکمرانی ضعیف عامل عدم پرداخت مالیات توسط هنرمندان و پزشکان