مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:252020-04-28اقتصادي

فعالیت 10 کارگاه خانگی تولید ماسک در طالقان


سرگرد پاسدار محمد ادب زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ابتدای شیوع کرونا با کمبود ماسک در شهرستان طالقان روبرو شدیم که با کمک نیروهای جهادی اقدام به راه اندازی کارگاه های کوچک خانگی تولید ماسک کردیم که این کارگاه ها تاکنون موفق به تولید و توزیع حدود 60 هزار عدد ماسک شده اند.

وی با بیان اینکه تولید این تعداد ماسک جوابگوی نیاز تمام شهرستان می باشد، به اقدامات سپاه طالقان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: از روزهای ابتدایی اسفندماه سال گذشته ستاد شهرستانی کرونا تشکیل و قرارگاه پدافند زیستی نیز راه اندازی شد.

وی گفت: نخستین اقدام تقسیم شهرستان طالقان به 21 منطقه و تشکیل قرارگاه های محله محور در این مناطق بود که 16 منطقه را بخش مرکزی و پایین طالقان و پنج منطقه را بالاطالقان و جوستان شامل می شدند.

ادب زاده افزود: با تشکیل این قرارگاه ها برای ضدعفونی و گندزدایی مناطق و به خصوص روستاها، مسوولین شهری، شوراها و دهیاری ها پای کار آمدند و تاکنون تمام مناطق شهرستان در هر هفته یکبار ضدعفونی شده اند.

با اقدام مناسب سپاه و بسیج به طالقان کرونا وارد نشده است وی دومین گام در مبارزه با بیماری کرونا در طالقان را بیماریابی دانست و اظهار داشت: با غربالگری مردم شهرستان در صورت مشاهده افراد مشکوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 کارگاه خانگی تولید ماسک در طالقان

فعالیت 10 کارگاه خانگی تولید ماسک در طالقان