مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-04-28اقتصادي

احتمال کاهش صادرات فولاد ایران


انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه ای خطاب به رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) و رییس کارگروه تنظیم بازار نسبت به کاهش صادرات فولاد در صورت تداوم رویه های فعلی و محدودیت های مقرراتی و اجرایی ستاد تنظیم بازار و این وزارتخانه هشدار داد.

- انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نامه ای خطاب به رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) و رییس کارگروه تنظیم بازار نسبت به کاهش صادرات فولاد در صورت تداوم رویه های فعلی و محدودیت های مقرراتی و اجرایی ستاد تنظیم بازار و این وزارتخانه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام سبحانی- رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران- در این نامه با اشاره به میزان صادرات آهن و فولاد کشور در سال 1398 که به بیش از 11 میلیون تن و به ارزش حدود 3.

5 میلیارد دلار رسیده بود؛ تصریح کرده است که اگر محدودیتهای مقرراتی و اجرایی ستاد تنظیم بازار و وزارت صنعتف معدن و تجارت نبود، فرصت طلایی صادرات فولاد کشور قبل از تشدید تحریم های آمریکا نیز از دست نمی رفت و اکنون شاید شاهد حدود 5 میلیارد دلار صادرات فولاد کشور بودیم.

این انجمن اعلام کرده است که در سال جدید و باتوجه به اینکه قیمت نفت به کمترین میزان خود در شش سال اخیر رسیده و صادرات نفت و مشتقات نفتی کشور هم کاهش شدیدی داشته است، چشم امید مردم و مسئولین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کاهش صادرات فولاد ایران

احتمال کاهش صادرات فولاد ایران