مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-04-28اقتصادي

35 درصد منازل روستایی تایباد مستعد آبگرفتگی هستند


اگرچه 35 درصد منازل مسکونی در روستاهای تایباد مستعد آبگرفتگی هستند، اما از سویی تجهیزات فعلی فقط پاسخگوی مواقع معمولی هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جمعیت هلال احمر تایباد گفت: اگرچه 35 درصد منازل مسکونی در روستاهای تایباد مستعد آبگرفتگی هستند، اما از سویی تجهیزات فعلی فقط پاسخگوی مواقع معمولی هستند.

غلامرضا صیادی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: به دلیل این که به محض شروع سیلاب و بارندگی‎ها ارتباط با بسیاری از روستاها و بخش‎های شهرستان قطع می‏ شود، شهرستان تایباد به هشت منطقه تبدیل شده است.

در مراکز تعیین شده سطح شهرستان، هشت تیم ثابت به همراه تجهیزات مستقر شده و هر روستا دارای یک تیم امداد است.

وی با بیان این که شهرستان تایباد دارای 36 روستا در بخش میان ولایت و مرکزی است، ادامه داد: با توجه به اینکه وجود آبنمایی بزرگ در ورودی مشهدریزه موجب شده در زمان بارندگی و سیل راه ارتباطی به این منطقه قطع گردد، به همین علت قبل از شروع بارندگی تیم‎های امدادی در محل مستقر می ‏شوند.

رییس جمعیت هلال احمر تایباد بیان کرد: اکثر روستاهای تایباد در میان ولایت به عنوان بزرگ ترین بخش و همچنین مشهد ریزه قرار دارند و در زمان سیلاب به این مناطق دسترسی نداریم و راه ارتباطی قطع می‎شود، به همین دلیل از یک سال قبل در همه روستاها تیم‎های امداد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد منازل روستایی تایباد مستعد آبگرفتگی هستند

35 درصد منازل روستایی تایباد مستعد آبگرفتگی هستند