مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-04-28اجتماعي

هر زمان از سرویس مدرسه استفاده شود باید هزینه آن پرداخت شود


مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه پایان تعطیلی مدارس هنوز اعلام نشده، طبق قرارداد هر وقت خانواده از سرویس استفاده کند، - باید شهریه آن را بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نورعلی عباسپور در برنامه ای رادیویی درباره موضوع هزینه سرویس مدارس گفت: سرویس مدرسه یک کار تمام وقت برای راننده نیست و نهایتاً دو ساعت از وقت فرد راننده را در روز به خود اختصاص می دهد.

کلیه جزییات در قراردادی که بین مدرسه و پیمانکاران منعقد شده مشخص است.

طبق این قرارداد روزهای تعطیل اعم از تعطیلات عید و اضطراری و تعطیلات ادارات آموزش و پرورش به حساب خانواده محاسبه نمی شود.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بین 50 تا 100 درصد مبلغ رانندگان سرویس در اسفند ماه در اغلب استان ها پرداخت شده است.

با توجه به اینکه مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و همچنین به خاطر سوالات زیاد مردم، بخشنامه ای صادر کردیم که طبق آن، باید بر اساس همان قرارداد حقوقی بین مدرسه و پیمانکاران عمل شود.

بنابراین خارج از ضوابط موجود عمل نمی شود و حق و حقوق کسی ضایع نشده است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه پایان تعطیلی مدارس هنوز اعلام نشده، بر مبنای همان قرارداد عمل می شود و به عبارتی هر وقت خانواده از سرویس استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر زمان از سرویس مدرسه استفاده شود باید هزینه آن پرداخت شود

هر زمان از سرویس مدرسه استفاده شود باید هزینه آن پرداخت شود