مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-04-28اجتماعي

توزیع بسته های آموزشی در مدارس روستایی فاقد اینترنت


در راستای اجرای دستورالعمل وزارتی مبنی بر تداوم آموزش در مدارس روستایی فاقد اینترنت، بسته های آموزشی مدارس روستایی توزیع شد.

- ایسنا/زنجان رییس آموزش و پرورش ابهر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل وزارتی مبنی بر تداوم آموزش در مدارس روستایی فاقد اینترنت، بسته های آموزشی مدارس روستایی توزیع شد.

عباس عزیزخانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش فرهنگیان در تداوم فرآیند آموزشی، اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش ابهر با تشکیل جلسات هم اندیشی و هم فکری و نیز بررسی کمبودها در مناطق روستایی، تصمیم به تولید بسته های آموزشی و توزیع آن به مناطق روستایی فاقد اینترنت گرفت.

وی ارتقای کیفیت آموزشی را از موارد مهم برشمرد و تصریح کرد: با توجه به شرایط آموزشی موجود، تولید بسته های آموزشی برای دانش آموزان روستایی فاقد اینترنت در چندین مرحله ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به اینکه با همت و تلاش معلمان، فرآیند آموزش در روزهای تعطیلی مدارس متوقف نشده است، گفت: فرهنگیان شرایط این روزهای کشور را که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا است به فرصت تبدیل و از طریق ظرفیت های موجود در فضاهای مجازی، آموزش های کامل و متنوعی را ارائه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های آموزشی در مدارس روستایی فاقد اینترنت

توزیع بسته های آموزشی در مدارس روستایی فاقد اینترنت