مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-04-28سياسي

«رزمایش کمک مؤمنانه» تمام خیریه ها و نهادها را بسیج کرده است


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند «رزمایش کمک مؤمنانه شکل بگیرد» ما شاهد هستیم که بسیج بسیار خوبی در کشور شکل گرفته و یک سازمان دهی عالی در سطح نهادها و خیریه ها به وجود آمده است.

- رزمایش کمک مؤمنانه تمام خیریه ها و نهادها را بسیج کرده است ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی مقام معظم رهبری فرمودند رزمایش کمک مؤمنانه شکل بگیرد ما شاهد هستیم که بسیج بسیار خوبی در کشور شکل گرفته و یک سازمان دهی عالی در سطح نهادها و خیریه ها به وجود آمده است.

احمد سالک در گفت وگو با ایسنا در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه که طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان در کشور شکل گرفته است، اظهار کرد: معتقدم به چند دلیل رزمایش کمک مؤمنانه به خوبی در کشور شکل گرفته است.

اول اینکه مردم شریف ایران اسلامی، مردمی مؤمن، متدین و شیعه امیر مؤمنان علی (ع) هستند، بنابراین در آموزه های اسلامی توصیه به انفاق در راه خدا شده است و مردم ایران با فرهنگ قرآن در راستای انفاق آشنا هستند و به خوبی به نیازمندان در بحبوحه کرونا کمک کرده اند.

وی همچنین افزود: وجود خیریه های متعدد در کشور که از سال ها قبل فعال بوده اند دلیل این مدعاست و این خیران در قالب خیریه های مختلف هزاران نفر از فقرا و مستمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رزمایش کمک مؤمنانه» تمام خیریه ها و نهادها را بسیج کرده است

«رزمایش کمک مؤمنانه» تمام خیریه ها و نهادها را بسیج کرده است