مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-04-28اقتصادي

237 کیلومتر شبکه فاضلاب در استان اصفهان اجرا می شود


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در استان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در سال جاری بیش از 237 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در شهرها و روستاهای استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 184 میلیارد ریال اجرا می شود.

- معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان اصفهان: 237 کیلومتر شبکه فاضلاب در استان اصفهان اجرا می شود ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در استان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در سال جاری بیش از 237 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در شهرها و روستاهای استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و 184 میلیارد ریال اجرا می شود.

امیرحسین حکمتیان با بیان اینکه در سال جاری در 32 شهر استان، بیش از 187 کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا می شود، اظهار کرد: هم اکنون استان اصفهان بعد از تهران بیشترین اجرای طول شبکه فاضلاب را در کشور دارد، اما باوجود تنگناهای مالی که با آن مواجه هستیم طرح های توسعه شبکه فاضلاب همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی برخوداری روستاییان از خدمات شبکه فاضلاب را مهم ارزیابی کرد و گفت: هنوز به طور کامل زیرساخت های اجرای شبکه فاضلاب در روستاهای اصفهان فراهم نشده، با این حال اجرای بیش از 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

237 کیلومتر شبکه فاضلاب در استان اصفهان اجرا می شود

237 کیلومتر شبکه فاضلاب در استان اصفهان اجرا می شود