مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-04-28اقتصادي

وجود 2 خودرو به ازای هر 3 زنجانی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از وجود حدود 665 هزار خودرو در استان خبر داد و گفت: در واقع به ازای هر سه زنجانی دو خودرو وجود دارد.

- علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری به علت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تردد در شهر، تصادفات نیز کاهش یافته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال فقط یک فوتی در اثر تصادفات درون شهری داشتیم، بیان کرد: این آمار در مقایسه با سال قبل 50 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: با وجود کاهش تصادفات درون شهری، اما بازهم خودروهای موجود در خیابان های زنجان بیشتر از ظرفیت خیابان های این شهر است.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه هم اکنون 665 هزار خودرو در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: در واقع به ازای 60 درصد از جمعیت استان خودرو وجود دارد.

وی تصریح کرد: وجود این تعداد خودرو یعنی اینکه به ازای هر 1.

5 زنجانی یک خودرو در استان وجود دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین به وضعیت استان در حوزه تخلفات موتورسیکلت سواران اشاره کرد و گفت: در استان زنجان تنها 30 درصد از موتورسیکلت سواران از کلاه ایمنی استفاده می کنند، اما راکبان باید بدانند که عدم استفاده از کلاه ایمنی منجر به جریمه می شود و جان آنها را هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 2 خودرو به ازای هر 3 زنجانی

وجود 2 خودرو به ازای هر 3 زنجانی