مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:162020-04-28اقتصادي

خبرگان اقتصادی در گلستان تشکیل می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: برای حمایت و رفع مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذارانی که موانعی در تولیدات خود دارند هیئت خبرگان اقتصادی در گلستان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، ابراهیم کریمی صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل موانع تولید در شهرستان اظهار کرد: برخی مواقع بانک ها و دستگاه های اجرایی مصوبات ستاد تسهیل موانع تولید را اجرا نمی کنند و این موضوع مشکلاتی را برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: برای حمایت و رفع مشکلات تولیدکنندگان هیئت خبرگان اقتصادی در گلستان تشکیل می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از معرفی چهار نفر اعضای هیئت خبرگان اقتصادی توسط استاندار خبر داد و گفت: تعداد اعضای این هیئت پنج نفر است که با معرفی استاندار خواهد بود و تاکنون چهار نفر از این اعضای معرفی شدند که به زودی این هیئت با معرفی نفر پنجم فعالیت خود را آغاز می کند.

وی ادامه داد: این اعضا با حکم مدیر عامل بانک مرکزی شروع به کار خواهند کرد تا با برگزاری جلسات بتوانند مشکلات تولیدکنندگان را مرتفع کنند.

کریمی گفت: اگر بانک یا دستگاه اجرایی مصوبات ستاد تسهیل رفع موانع تولید را اجرا نکند تولید کنند و یا متقاضی می تواند درخواست تجدید نظر در هیئت خبرگان اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگان اقتصادی در گلستان تشکیل می شود

خبرگان اقتصادی در گلستان تشکیل می شود