مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-28اقتصادي

تحویل 10 واحد مسکونی به اهالی پیرخوشاب در زهکلوت توسط کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: 10 واحد مسکونی توسط کمیته امداد برای اهالی پیرخوشاب در منطقه زهکلوت در جنوب استان کرمان ساخته و تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی امروز در مراسم افتتاح مددجویان پیرخوشاب در منطقه زهکلوت رودبار جنوب اظهار داشت: پس از تأمین زمین به منظور ساخت مسکن برای اهالی پیرخوشاب در فاز نخست 10 واحد مسکونی با اعتبار هر کدام 60 میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد احداث شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: در مرحله نخست ساخت مسکن برای جمعی از اهالی این منطقه که مددجوی کمیته امداد هستند صورت گرفت و در مراحل بعدی برای تمام اهالی این منطقه مسکن احداث می شود.

وی متراژ هر کدام از واحدها را 50 مترمربع اعلام و اظهار کرد: در راستای اجرای طرح راهبری شغلی برای مددجویان منطقه زهکلوت، 100 رأس دام با همکاری و مشارکت خیران حوزه اشتغال تحویل 25 خانوار تحت حمایت منطقه شد.

اهالی پیر خوشاب در گذشته در منطقه ای محروم و صعب العبور در 100 کیلومتری بخش جازموریان شهرستان رودبار جنوب ساکن بودند که با پیگیری کمیته امداد محل اسکان این اهالی جابه جا و در منطقه زهکلوت اسکان داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 10 واحد مسکونی به اهالی پیرخوشاب در زهکلوت توسط کمیته امداد

تحویل 10 واحد مسکونی به اهالی پیرخوشاب در زهکلوت توسط کمیته امداد