مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-28بين الملل

پنتاگون: هیچ دستورالعملی برای کاهش تعداد سربازان در افغانستان وجود ندارد


سخنگوی وزارت دفاع آمریکا پنتاگون نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه ای درباره مذاکرات پیرامون خروج کامل ارتش آمریکا از افغانستان واکنش نشان داده و اعلام کرد، - سخنگوی وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه ای درباره مذاکرات پیرامون خروج کامل ارتش آمریکا از افغانستان واکنش نشان داده و اعلام کرد، هیچ دستورالعملی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی پنتاگون در مصاحبه با شبکه خبری الحره گفت، این وزارت خانه هیچ دستورالعمل رسمی را برای کاهش نیروهای آمریکایی در افغانستان ابلاغ نکرده است.

وی افزود، نیروهای آمریکایی در افغانستان به اجرای سازوکارهایی برای کاهش تعداد نیروهای یگان های خود به 8 هزار و 600 سرباز قبل از نیمه ماه ژوییه ادامه می دهند.

سخنگوی پنتاگون اظهار داشت، کاهش تعداد سربازان در چارچوب توافق نامه امضا شده میان آمریکا و طالبان صورت می گیرد.

واشنگتن و کابل در ماه فوریه در بیانیه مشترکی اعلام کردند، در صورت پایبندی طالبان به توافق نامه امضا شده، ایالات متحده و همپیمانانش ظرف 14 ماه تمام نیروهای خود را از افغانستان خارج می کنند.

براساس این توافق نامه که در دوحه امضا شد هزاران سرباز آمریکایی پس از بیش از 18 سال در ازای برخی ضمانت های امنیتی طالبان و مذاکره این جنبش با دولت کابل، به تدریج از افغانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: هیچ دستورالعملی برای کاهش تعداد سربازان در افغانستان وجود ندارد

پنتاگون: هیچ دستورالعملی برای کاهش تعداد سربازان در افغانستان وجود ندارد