مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-04-28اقتصادي

تولید مجموعه نرم افزارهای طراحی پروژه های نفتی


محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شده که مجموعه نرم افزارهای فنی و مهندسی را اجرای پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی طراحی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، اجرای پروژه های عظیم در حوزه های مانند نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و مواردی از این دست، نیازمند مجموعه نرم افزارهای فنی و مهندسی است که استفاده از نمونه مشابه خارجی آنها گاهای هزینه های بالغ بر 2 تا 3 میلیون دلار را در پی دارد، یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق شده است که نسخه ایرانی این محصولات را بومی سازی کند.

علیرضا سرقینی مدیر عامل شرکت دانش بنیان گفت: طراحی پروژه های کلانی مانند پروژه های حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، عمرانی و مانند آن، نیازمند یک مجموعه نرم افزار است که عموماً از سوی شرکت های خارجی ی می شود.

این نرم افزارها گاهاً با قیمت های کلانی در بازه 2 تا 3 میلیون دلار به مصرف کنندگان ایرانی عرضه می شود.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان با اشاره به سابقه سه دهه تحقیق در این شرکت گفت: با تلاش بسیار و کمک متخصصین جوان کشورمان، موفق شدیم تا این مجموعه نرم افزاری حیاتی را در داخل کشور بومی سازی کنیم.

برگزیده شدن در جشنواره بین المللی خوارزمی، اخذ مدال طلا و قرار گرفتن در لیست صد شرکت دانش بنیان منتخب پژوهشگاه نفت در سال 98 ، بخشی از افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مجموعه نرم افزارهای طراحی پروژه های نفتی

تولید مجموعه نرم افزارهای طراحی پروژه های نفتی