مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-04-28سياسي

برگزاری جشنواره «مور و هوره» به صورت مجازی در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره «مور و هوره» به صورت مجازی در این استان همزمان با روز شهادت امام علی(ع) خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره مور و هوره به صورت مجازی در این استان همزمان با روز شهادت امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، مهر، احمدحسین فتایی امروز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای طرح و برنامه، گفت: در این جلسه برنامه های پیشنهادی ادارات تابعه، مورد بررسی قرار گرفت و با اجرای 10 برنامه در سطح استان همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی موافقت شد.

برگزاری جشنواره استانی نمایشنامه خوانی رادیویی وی، افزود: بر همین اساس در شب ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) شاهد برگزاری دومین کنسرت مجازی استان توسط هنرمندان بروجردی خواهیم بود که در بستر اینستاگرام به وقوع خواهد پیوست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، تصریح کرد: همچنین شهرستان الیگودرز در این ایام مبارک میزبان جشنواره استانی نمایشنامه خوانی رادیویی خواهد بود که فراخوان آن تا چند روز دیگر در اختیار هنرمندان هنرهای نمایشی استان قرار خواهد گرفت.

فتایی، بیان داشت: یکی دیگر از جشنواره های طراحی شده در حوزه هنرهای نمایشی، جشنواره استانی نمایش های کوتاه تک نفره به میزبانی شهرستان ازنا است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «مور و هوره» به صورت مجازی در لرستان

برگزاری جشنواره «مور و هوره» به صورت مجازی در لرستان