مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-04-28سياسي

جهادی مؤمنانه از سرپل ذهاب تا طبخ 4 هزار پرس غذا برای محرومان در قم


جهادگران قمی که در سرپل ذهاب و لرستان به یاری هموطنانشان شتافته بودند، با شیوع کرونا در قم در حرکتی جهادی هرشب 4 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین محرومان توزیع می کنند.

- خبرگزاری فارس_سمانه سادات فقیه سبزواری: پای رشادت که درمیان باشد مردم قم حرف ها برای گفتن دارند از هشت سال دفاع مقدس گرفته که 6 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند تا حوادث مختلفی مانند زلزله سرپل ذهاب و سیل لرستان؛ که کمک های فراوانی از قم به این مناطق، صورت گرفت و مردم قم پای کارآمدند تا مردم مناطق آسیب دیده احساس تنهایی نکنند.

اواخر آبان ماه سال 1396 بود که گروهی جهادی از صنف تعمیرکاران لوازم خانگی تشکیل شدند و از قم برای کمک به زلزله زدگان سیل پل ذهاب رفتند.

مردم سرپل ذهاب به یاد دارند که 21 تریلی از قم برای نصب 65 کانکس به این منطقه رفتند و با همکاری ارتش  برای مستاجرانی که بی خانمان شده بودند این کانکس ها را به صورت کامل تجهیز و محلی برای سکونت مردم درست کردند.

کمک های نوع دوستانه این گروه جهادی تنها به اینجا ختم نشد و با توجه به اینکه زلزله همه چیز را از مردم این منطقه گرفته بود برای روشنایی این منطقه نیز با کمک شرکت برق قم، 14تیر برق نصب شد که 3 عدد آن تیرچراغ برق بود که روشنایی بخشی از این منطقه را تأمین می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادی مؤمنانه از سرپل ذهاب تا طبخ 4 هزار پرس غذا برای محرومان در قم

جهادی مؤمنانه از سرپل ذهاب تا طبخ 4 هزار پرس غذا برای محرومان در قم