مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 03:462020-04-28سياسي

بررسی دلایل عدم توجه بسیاری از مردم به هشدارهای کرونا!


استاد حوزه به بررسی و تحلیل اخلاق اجتماعی کرونا در کشور پرداخت و به مواردی اشاره کرد که باید روی آنها تحلیل جامع صورت گیرد.

- ایسنا/قم استاد حوزه به بررسی و تحلیل اخلاق اجتماعی کرونا در کشور پرداخت و به مواردی اشاره کرد که باید روی آنها تحلیل جامع صورت گیرد.

حجت‎ الاسلام والمسلمین حسن بوسلیکی دوشنبه شب در سومین شب از نشست های کرونا و زندگی مومنانه که به شکل مجازی به همت دانشکده الهیات پردیس فارابی دانشگاه تهران و جهاددانشگاهی در حال برگزاری است با اشاره به روایتی از امام باقر(ع)گفت: راوی بیان می کند که عده ای خدمت امام باقر(ع) رسیدند و از ایشان سوال پرسیدند که روایتی شنیده اند مبنی بر اینکه پیامبر اکرم(ص) فرمودند که اشرف شما در جاهلیت اشرف شما در اسلام است.

وی افزود: مردم با تعجب این سوال را پرسیدند که چگونه وقتی معیارهای شرافت در جاهلیت این همه با اسلام متفاوت است، پیامبر چنین فرمایشی دارند؟ ولی امام فرمودند که این روایت درست است ولی فهم شما از آن اشتباه است.

وی گفت: سپس فرمودند که اشرف جاهلیه با شرافت ترین، بخشنده ترین، خوش خلق ترین و خوش همسایه ترین بوده و کسی بوده که آزار خود را نسبت به دیگران مهار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دلایل عدم توجه بسیاری از مردم به هشدارهای کرونا!

بررسی دلایل عدم توجه بسیاری از مردم به هشدارهای کرونا!