مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 03:462020-04-28اقتصادي

قیمت زولبیا و بامیه در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت


حسن شمسی پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با بررسی های انجام شده در رابطه با قیمت زولبیا و بامیه و پذیرش اتحادیه قنادان، قیمت این کالا در استان تعدیل شد.

وی افزود: به این ترتیب قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه 2 در استان 180 هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 200 هزار ریال است.

وی با بیان اینکه عرضه فله ای زولبیا و بامیه ممنوع است، تصریح کرد: عرضه کنندگان مجاز به عرضه،ملزم هستند تا این نوع شیرینی مخصوص ماه مبارک رمضان را به صورت بسته بندی های نیم کیلو به بالا عرضه کنند.

شمسی پور در ادامه با بیان اینکه مواد غذایی به اندازه کافی برای ماه مبارک رمضان در استان تامین شده است، اظهار داشت: کالاهای منتخب با قیمت مصوب تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و اصناف منتخب که با نصب بنر مشخص شده اند به مردم استان عرضه می شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان با همکاری 40 بازرس در قالب 20 گروه در استان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک بر نحوه توزیع، کیفیت و قیمت کالاهای مصرفی مردم نظارت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، 43 هزار واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری فعال است و در این واحدها بیش از 100 هزار نفر مشغول به کار هستند انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت زولبیا و بامیه در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

قیمت زولبیا و بامیه در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت