مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 02:452020-04-27حوادث

تصادف دو تریلی و یک وانت حوالی پل حرم آباد


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از تصادف و برخورد شدید چند دستگاه ‏خودروی سبک و سنگین بعد از پل حرم آباد این شهر خبر داد.

‏ - ایسنا/همدان سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از تصادف و برخورد شدید چند دستگاه ‏خودروی سبک و سنگین بعد از پل حرم آباد این شهر خبر داد.

‏ حسین روستایی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح خبر بیان کرد: روز گذشته طی اطلاع تلفنی یکی از رانندگان خودروی عبوری در محور جاده ملایر به سه راهی توچغاز با سامانه 125، بروز این حادثه گزارش شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه برخورد و تصادف سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه تریلی و یک دستگاه خودروی وانت اعلام شد، اظهار کرد: به علت حساسیت برخورد دو دستگاه خودروی تریلی که احتمال می رفت حامل مواد نفتی هستند، به محض اطلاع بدون فوت وقت دو دستگاه خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودروی سنگین امدادونجات با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان و امدادگران به محل موردنظر اعزام شد.

روستایی ادامه داد: آتش نشانان و امدادگران به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی سریعاً محل تصادف را با نوار ایمنی و خطر، استتار کردند، از سوی دیگر به علت خطر احتمالی داشتن مواد سوختی توسط تریلی ها، آتش نشانان با استفاده از دو بند شلنگ ضداسید به صورت آماده باش بودند تا چنانچه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف دو تریلی و یک وانت حوالی پل حرم آباد

تصادف دو تریلی و یک وانت حوالی پل حرم آباد