مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 18:152020-04-27اقتصادي

182 میلیارد ریال برای زیرساخت های شهرک های صنعتی شهرستان بروجن اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسعود ملکی روز دوشنبه در نشست مشترک کمیته کارگری شهرستان بروجن با صنعت گران این شهرستان تاکید کرد: این میزان اعتبار در مقایسه با سال قبل از آن 238 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در سال گذشته 28 هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی بروجن، سفیددشت، بلداجی، فرادنبه و ناحیه صنعتی گندمان واگذار شد که در مقایسه با سال 1397 حدود 106 درصد افزایش داشته است.

ملکی تصریح کرد: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن شناسایی و راهکارهای لازم برای رفع آن ارایه خواهد شد و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نام گذاری شده است،باید برای تحقق اهداف این نامگذاری تلاش شود.

وی گفت: صنعت گران شهرستان بروجن ایده و برنامه های خود را برای برون رفت از شرایط سخت کنونی ارایه دهند و با توجه به شرایط سخت کنونی ضرورت دارد تا استفاده از دانش بومی برای کاهش مشکلات حوزه تولید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن پس از شناسایی، در کمیته های تخصصی پیگیری و اقدام لازم برای رفع آن انجام می ‎شود.

ملکی تاکید کرد: تامین مواد اولیه، تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت، بازاریابی و تلاش برای فروش تولیدات از مهمترین مشکلات صنایع شهرستان بروجن به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

182 میلیارد ریال برای زیرساخت های شهرک های صنعتی شهرستان بروجن اختصاص یافت

182 میلیارد ریال برای زیرساخت های شهرک های صنعتی شهرستان بروجن اختصاص یافت