مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 17:152020-04-27ورزشي

اهدای هشت نشان قهرمانان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت


مسوول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی، دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حامد قربانی، قهرمان کونگ فوی جهان، ورزشکار بجنوردی است که نشان طلای جهانی خود در مسابقات 2019 را پیشکش مدافعان سلامت کرد و بهزاد باغچقی نیز نشان برنز خود در مسابقات جودوی قهرمانی استان را به کادر درمانی اهدا کرده است.

مجید اسماعیل زاده اظهار داشت: حامد رشیدی نشان نقره خود در مسابقات جهانی کوراش ترکیه 2017، زهرا بهنود وزشکار اسفراینی نشان نقره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در سال 98 و انوشیروان صابری نشان طلای خود در تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ گرجستان 2017 را تقدیم پزشکان و پرستارانی کرد که در روزهای کرونایی در خط مقدم پیکار هستند.

وی خاطرنشان کرد: علی محمدنیا نشان طلای خود در مسابقات آسیایی کوراش لبنان و حسین اکبری از اسفراین نیز نشان طلای مسابقات کوراش قهرمانی آسیای خود در سال 81 را به این مدافعان سلامت اهدا کردند.

اسماعیل زاده افزود: هادی قدیمی کشتی گیر پهلوانی نیز نشان برنز خود از مسابقات ترکیه سال 2020 را به مدافعان سلامت کشور پیشکش کرد.

مسوول بسیج ورزشکاران خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی به لحاظ اهدای نشان های قهرمانی و قدردانی ورزشکاران از کادر درمانی مقابله با کرونا در شمار استان های پیشتاز کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای هشت نشان قهرمانان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت

اهدای هشت نشان قهرمانان ورزشی خراسان شمالی به مدافعان سلامت