مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 16:252020-04-27بين الملل

جنگ لفظی متحدان عربستان و امارات در یمن


معاون رییس شورای انتقالی جنوب در یمن، که از حمایت امارات برخوردار است، تصریح کرد که متحد عربستان سعودی با استفاده از طولانی کردن جنگ و قطع خدمات مردم یمن امرار معاش می کند و به حیات خود در یمن ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از اعلام خود مختاری  المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب)که از حمایت امارات عربی متحده برخوردار است، هانی بن بریک معاون رییس این شورا، امروز (دوشنبه)، تصریح کرد که دولت منصور هادی با طولانی کردن جنگ و قطع خدمات از مردم یمن امرار معاش می کند.

در همین ارتباط، ، مردم شهر عدن، پس از قطعی برق این شهر، که به دنبال سوء مدیریت دولت مستعفی یمن به جود آمده بود، دست به اعتراض و شورش زدند ().

تشکیل هیأت رییسه شورای انتقالی جنوب در یازدهم می 2017 اعلام شد و ریاست این شورا را عیدروس الزبیدی بر عهده دارد؛ الزبیدی فعال سیاسی در تحرکات جنوب یمن است و پیش تر پست استانداری یمن را بر عهده داشته است.

فرماندهی شورای انتقالی جنوب را 26 نفر از جمله هانی بن بریک بر عهده دارد؛ بن بریک به عنوان نائب رییس شورای انتقالی جنوب نزدیک به مقامات امارات است.

دولت سعودی در دی ماه سال گذشته (1398) پس از ماهها جنگ و درگیری شدید میان دولت مستعفی منصور هادی و شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب، توانست طرفین را در ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ لفظی متحدان عربستان و امارات در یمن

جنگ لفظی متحدان عربستان و امارات در یمن