مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-27اقتصادي

28 سند استاندارد ملی در استان زنجان تدوین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، داوود کارگرزاده بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه طی سال گذشته تعداد 28 سند استاندارد ملی در این استان تدوین شد، گفت: این تعداد سند استاندارد ملی در بخش های مختلف فناوری اطلاعات، انرژی، صنایع شیمیایی و پلیمر، برق و الکترونیک، مکانیک و فلزشناسی، صنایع دستی و گردشگری برای چاروق و چاقو، خوراک و فرآورده های کشاورزی بوده است.

کارگرزاده با بیان اینکه زنجان پایتخت تولید چاقوهای سنتی کشور است، افزود: استانداردهای پژوهش محور، با توجه به تقاضای مردم در جامعه تدوین می شود و با این اقدام رشد و افزایش سطح کیفی کالاهای تولیدی در استان رخ می دهد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه هدف از تدوین استانداردهای ملی، افزایش کیفیت، ایمنی و امنیت، تسهیل تجارت بین المللی و حمایت از مشتری است، افزود: مشارکت هر چه بیشتر در تدوین استانداردهای ملی بر اساس ظرفیت های بومی استان، امری ضروری است.

کارگزاده ادامه داد: محصولات داخلی با استاندارد آغشته شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار شود، منجر به استقبال مردم از تولیدات داخلی شده و زمینه رقابت بین شرکت های داخلی افزایش می یابد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: کالای تولیدی از کیفیت لازم برخوردار بوده و قیمت آن در حد معمول و مورد انتظار واقع شود، قطعاً ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 سند استاندارد ملی در استان زنجان تدوین شد

28 سند استاندارد ملی در استان زنجان تدوین شد