مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 12:552020-04-27حوادث

وقوع 4 فقره تصادف در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی یک روز گذشته


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از وقوع چهار فقره تصادف طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد و گفت: با توجه به بارندگی شب گذشته و صبح امروز محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از وقوع چهار فقره تصادف طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد و گفت: با توجه به بارندگی شب گذشته و صبح امروز محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: با توجه به پیش بینی وضع هوا و ورود سامانه بارشی از روز گذشته به استان، شاهد بارش شدید باران در محورهای مواصلاتی استان بوده ایم.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته در کل محورهای خراسان شمالی چهار مورد تصادف با چهار نفر مجروح رخ داده است .

حسین زاده ادامه داد: در محور فرعی سریوان – بجنورد واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت به علت تخطی از سرعت و یک نفر مجروح، در فرعی سریوان به بجنورد واژگونی یک دستگاه پراید به علت تخطی از سرعت و یک نفر مجروح، در فرعی بازار قارناس به آشخانه برخورد موتور سیکلت با نیسان به علت حرکت در جهت خلاف توسط راننده موتور سیکلت و مجروح شدن راننده موتور و در کمربندی بجنورد از سمت شیروان برخورد کامیون به کامیون از جلو به عقب و مجروح شدن یک نفر اتفاق افتاد که در چهار مورد تصادف عامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 4 فقره تصادف در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی یک روز گذشته

وقوع 4 فقره تصادف در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی طی یک روز گذشته