مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:462020-04-27سياسي

رییس مجلس یازدهم باید پای هزینه تصمیماتی که می گیرد، بایستد


سید حسن موسوی فرد، دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با تاکید بر اینکه رییس مجلس باید سعه صدر داشته باشد چون در دوره های قبل آدم هایی را داشته ایم که نمی توانستند مجلس را مدیریت کنند به همین دلیل باعث به هم .

- دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: رییس مجلس در بزنگاه های مهم که قرار است تصمیمات اساسی برای کشور گرفته شود باید به نقش آفرینی بپردازد و پای هزینه تصمیماتی که می گیرد.

سید حسن موسوی فرد، دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با تاکید بر اینکه رییس مجلس باید سعه صدر داشته باشد چون در دوره های قبل آدم هایی را داشته ایم که نمی توانستند مجلس را مدیریت کنند به همین دلیل باعث به هم ریختگی ها و دوقطبی ها شدید در مجلس و درگیری بین مجلس و دولت شدند، اظهار کرد: رییس مجلس باید شخصیت مستقل داشته باشد، جناحی نباشد و سعی نکند یک جریان را در تقویت کند چون نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمایندگان تمام ملت هستند و نماینده جناح خاصی نیستند و البته مردم هم آنها را انتخاب کردند که نماینده مجلس شورای اسلامی باشند.

وی افزود: مسئله ای که در دوره های گذشته شاهد آن بوده ایم این است که رییس مجلس برخی از مسائل را راسا جلو می برد و توضیحاتی هم به استنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس یازدهم باید پای هزینه تصمیماتی که می گیرد، بایستد

رییس مجلس یازدهم باید پای هزینه تصمیماتی که می گیرد، بایستد