مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-04-27اقتصادي

طرح های نیمه تمام مسکن و راه سمیرم اعتبار می خواهد


محمدرضا عسگریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه امروز خود به همراه نماینده سمیرم با مدیران راه و بنیاد مسکن استان اصفهان اظهار داشت: تخصیص قیر دولتی و اعتبار بافت های فرسوده، همچنان درخواست اصلی شهرستان از استان است.

به گفته وی، سال گذشته حدود 2 هزار تُن قیر سهمیه ای به شهرستان اختصاص یافتکه با این اقدام روستاها و مناطق بسیاری طرح نهضت آسفالت را اجرا کردند و از این یارانه دولتی بهره مند شدند.

فرماندار سمیرم افزود: بهره برداری از طرح های بین استانی روستای شهید به دژکرد استان فارس و زمان کهریز به خسروشیرین شهرستان آباده، از دیگر درخواست های مهم مسوولان سمیرم در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بود.

عسگریان یادآور شد: بیش از یک دهه از کلنگ زنی و تسطیح جاده بین استانی شهید به دژکرد می گذرد اما هنوز تکمیل نشده است و بهره برداری از آن اعتبار میلیاردی نیاز دارد.

وی به جلسه دیگر خود به همراه اصغر سلیمی نماینده سمیرم در مجلس، با مدیرکل بنیاد مسکن استان اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی روستاهای سمیرم تخصیص اعتبار برای طرح های هادی و روستایی است.

به گفته فرماندار سمیرم، هنوز دیون روستاهایی که سال گذشته معابر آنها آسفالت شده، پرداخت یا تعیین تکلیف نشده و همچنین بخشی از اعتبارات سیل، معیشت و تعمیرات برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های نیمه تمام مسکن و راه سمیرم اعتبار می خواهد

طرح های نیمه تمام مسکن و راه سمیرم اعتبار می خواهد