مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-04-27اقتصادي

چهار هزار مددجوی بهزیستی مازندران مشمول بسته معیشتی هستند


فرزاد گوهردهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اعطای بسته معیشتی ماه مبارک رمضان مددجویان بهزیستی مازندران یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که به بهزیستی استان ابلاغ شد.

وی افزود: بسته معیشتی ماه مبارک رمضان شامل خانواده هایی خواهد شد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند که اغلب مربوط به بیکاری سرپرستان خانوار یا کاهش درآمد آنان است.

مدیرکل بهزیستی مازندران بسته های معیشتی بهزیستی را به صورت کمک نقدی عنوان کرد و گفت: این مبلغ تا حداکثر یک هفته آینده به شماره حساب سرپرستان خانوار یا مددجو واریز می شود.

گوهردهی کف بسته های معیشتی مربوط به آسیب ویروس کرونا را 300 هزار تومان و سقف آن را نیز تا 500 هزار تومان عنوان کرد و گفت: بستگی به شرایط و تعداد اعضای خانواده های تحت پوشش این میزان متغیر است.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل فشار زیادی به مددجویان بهزیستی وارد کرد ، افزود: خوشبختانه با حمایت دولت در اعطای یارانه معیشتی ، حمایت خیرین و همچنین خود مددجویان توانستیم تا حد زیادی این فشار را مدیریت کنیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران خواستار تداوم حمایت خیرین از مجموعه بهزیستی شد تا از تبدیل مشکلات اقتصادی شیوع کرونا به آسیب های اجتماعی در اقش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار هزار مددجوی بهزیستی مازندران مشمول بسته معیشتی هستند

چهار هزار مددجوی بهزیستی مازندران مشمول بسته معیشتی هستند