مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-04-27حوادث

کشف 3.5 میلیاردریال داروی غیر مجاز در همدان


کشف 3.

5 میلیارد ریال داروی غیرمجاز در همدان، کشف 5 فقره سرقت سیم برق در رزن، کشف 5 فقره سرقت سیم برق در رزن و کشف 70 رأس دام قاچاق در کبودرآهنگ عناوین اخبار انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با دپو مقادیری قابل توجه دارو در یک انبار کالا در شهر همدان قصد توزیع و فروش این داروها را دارند موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضایی در بازرسی از محل 26 قلم دارو به تعداد 387 هزار و 402 عدد انواع قرص و کپسول قاچاق که همگی فاقد مجوزهای قانونی بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: ارزش ریالی داروهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 3 میلیارد و500 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار کامرانی صالح با اشاره به دستگیری 2 فرد متخلف در این رابطه خاطر نشان کرد: داروهای کشف شده تحویل سازمان غذا و دارو شد و متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

کشف 5 فقره سرقت سیم برق در رزن فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری یک سارق سیم برق و کشف 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی وقوع سرقت سیم برق در شهرستان رزن، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3.5 میلیاردریال داروی غیر مجاز در همدان

کشف 3.5 میلیاردریال داروی غیر مجاز در همدان