مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-04-27سياسي

اقشار فراوانی در نقاط مختلف کشور از کمک رسانی مطلوب جا مانده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه ای به رییس ستاد کل نیروهای مسلح و 9 نهاد عمومی دیگر آورده است: اقشار فراوانی در نقاط مختلف کشور از کمک رسانی مطلوب جا مانده اند.

- حضور فراگیر نهادهای عمومی در بحران کرونا درکنار کمک های دولت به مردم تا حدی توانست درد بخشی از مردم را دوا کند، ولیکن هنوز یکسری نگرانی ها در این رابطه وجود دارد.

ورود ارزشمند همه نهادهای حاکمیتی اعم از انتصابی و انتخابی برای یاری اقشار زمین خورده از ناحیه ویروس کرونا که به واسطه شیوع این ویروس با مشکلات جدی اقتصادی روبرو شدند نوید بخش یک عزم و همت همگانی برای رفع و رجوع مشکلات مردم است.

مطمئنا کسی در نیت خیر تک تک افراد و نهادهای کمک کننده در این بحران شکی ندارد ولیکن تجربه های گذشته به ما ثابت کرده است که درصورت فقدان یک چشم نظارتی آگاه و مردمی این گمان می رود که هزینه های فراوان صورت گرفته تاثیر لازم را برای حل مسئله نداشته باشد.

لذا درخواست اولیه ما از شما این است که به ارائه گزارش کار کفایت نکنید و از طریق یک سامانه برخط تمامی هزینه کرد های خود را با جزییات به سمع و نظر مردم برسانید.

متاسفانه اکنون گزارش های میدانی چنین بیان می کنند که هنوز اقشار فراوانی در نقاط مختلف کشور از کمک رسانی مطلوب جا مانده اند و در عوض به برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقشار فراوانی در نقاط مختلف کشور از کمک رسانی مطلوب جا مانده اند

اقشار فراوانی در نقاط مختلف کشور از کمک رسانی مطلوب جا مانده اند