مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-04-27اقتصادي

صحیح نیست که زمانبر شدن ترخیص کالا به حساب گمرک نوشته می شود


مدیر کل گمرک استان یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم تامین نیازهای داخلی از تسریع در ترخیص کالاهای بهداشتی وارداتی مورد نیاز استان خبر داد و گفت: - ایسنا/یزد مدیر کل گمرک استان یزد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم تامین نیازهای داخلی از تسریع در ترخیص کالاهای بهداشتی وارداتی مورد نیاز استان خبر داد و گفت: این کالاها با رعایت استانداردها و موارد ایمنی لازم در کمترین زمان ممکن در گمرک استان ترخیص شد.

محمد حسین سلمانی ندوشن در نشست مدیران استانی وزارت اقتصاد، افزود: واردات کالاهای بهداشتی شامل تب سنج و کیت های آزمایشگاهی، پارچه، الیاف و مواد اولیه مورد نیاز بخش تولید است.

وی با بیان این که بسیاری از واحدهای استان، اقدام به تولید مواد ضدعفونی کردند، افزود: در همین راستا، صادرات کالاهای بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی، ماسک، دستکش و غیره ممنوع شد.

مدیر کل گمرک استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که گمرک، آخرین ایستگاه ترخیص و یا صادرات کالا است و تعدادی ارگان های همجوار در این زمینه نقش دارند و باید مجوزهای لازم را صادر کنند، گفت: صحیح نیست که زمانبر شدن ترخیص کالا به حساب گمرک نوشته می شود در حالی که ما برای انجام وظایف خود آمادگی کامل داریم و صدور مجوز ما منوط به مجوز سایر ارگان های مرتبط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحیح نیست که زمانبر شدن ترخیص کالا به حساب گمرک نوشته می شود

صحیح نیست که زمانبر شدن ترخیص کالا به حساب گمرک نوشته می شود