مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-04-27سياسي

سد نهب امسال آبگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلسه تبیین اهداف و برنامه های سال 99 شرکت آب منطقه ای قزوین ظهر دوشنبه با حضور مدیر عامل، اعضا هیئت مدیره، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد.

یدالله ملکی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی شائبه همکاران و تشریح عملکرد این شرکت در سال 98 بر ضرورت مشارکت همگانی تا رسیدن به اهداف پیش رو تأکید کرد.

وی افزود: برنامه ریزی، بسیج امکانات و بهره گیری از توانمندی همه همکاران بویژه جوانان از جمله گام های بزرگ در پیشبرد اهداف شرکت است و از این طریق می توانیم در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف استان، اجرای پروژه ها، حفاظت از منابع ارزشمند آب شاهد رشد و شکوفایی بسیار خوبی در سال 99 باشیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اشاره به اینکه روندهای کاری هر چقدر اصلاح شوند زمینه را برای انجام ساخت و سازهای مؤثرتر، کم هزینه تر و با راندمان بیشتر فراهم می کند، بیان کرد: اگر بدنبال جلب رضایت خدا و مراجعین هستیم باید بتوانیم ضمن ترسیم واقعی اهداف، تمام تلاش خود را در جهت تحقق آنها بکار ببندیم.

ملکی، الکترونیکی کردن تمام خدمات به ویژه خدمات قابل ارائه معاونت حفاظت و بهره برداری و حذف پرونده های فیزیکی و اتصال مناسب به پنجره واحد الکترونیکی دولت، تلاش در جهت آبگیری سد مخزنی نهب و شبکه آبرسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد نهب امسال آبگیری می شود

سد نهب امسال آبگیری می شود