مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-04-27ورزشي

مهاباد برای چهارمین سال متوالی هیات برتر ووشو آذربایجان ‎غربی شد


قرنی مصطفی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات ووشو مهاباد در سال گذشته عملکرد درخشانی در رده های مختلف سنی داشت و بر این اساس با 800 امتیاز به عنوان هیات برتر ووشو سال 1398 استان شناخته شد.

وی ادامه داد: برای سنجش معیار هیات های ورزشی، عملکرد هیات ها در 18 مورد از جمله مدال آوری، برگزاری رقابت ها، اعزام ها و پرورش قهرمانان ملی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: پس از مهاباد هیات های ووشو میاندوآب با 780 امتیاز، بوکان با 760 امتیاز و ارومیه با 750 امتیاز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به عملکردهای هیات ووشو مهاباد در سال گذشته، بیان کرد: دعوت از 10 نفر از ورزشکاران مهابادی به اردوی تیم ملی ساندا در بخش مردان، میزبانی مسابقات قهرمانی آذربایجان غربی در رشته های ساندا و تالو و در 2 بخش بانوان و مردان، میزبانی اردوی آماده سازی نوجوانان و جوانان و برگزاری جشنواره نمایش هنرهای رزمی به مناسبت روز جهانی ووشو، کونگ فو در سالن 2 هزار نفری مهاباد با حضور 300 ووشو کار این شهرستان از جمله های فعالیت های مهم این رشته در مهاباد است.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با بیان اینکه فضای رشته ووشو در مهاباد 650 متر مربع است، اضافه کرد: هم اکنون 550 ورزشکار بیمه شده و 24 داور در بخش های مختلف تالو و ساندا و 12 مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاباد برای چهارمین سال متوالی هیات برتر ووشو آذربایجان ‎غربی شد

مهاباد برای چهارمین سال متوالی هیات برتر ووشو آذربایجان ‎غربی شد