مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-27پزشكي

فرماندار اردکان نسبت به شیوع مجدد کرونا هشدار داد


بهروز شهابی زاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روزهای گذشته شاهد افزایش مراجعه افراد مشکوک به کرونا به مراکز جامع سلامت، بهداشتی و درمانی و بیمارستان بودیم، لازم است مردم مقررات پروتکل های بهداشتی در مورد کووید 19 را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت هنوز به حالت عادی بازنگشته تنها راهکار را همکاری مردم در رعایت بهداشت فردی و تبدیل آن به فرهنگ جمعی و در خانه ماندن دانست و یادآور شد: تاکنون واکسن یا دارویی برای پیشگیری از این ویروس کشف نشد.

برخی خبرها حاکی از فوت 48 نفر از زمان شیوع بیماری تاکنون و بستری شدن حدود 10 نفر طی چند روز اخیر در بیمارستان ضیایی اردکان به دلیل ابتلا به کروناست.

همچنین رییس مرکز بهداشت شهرستان اردکان دیروز( یکشنبه ) به ایرنا گفت: مردم در شرایط کنونی با صبوری فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را رعایت کنند تا به کرونا مبتلا نشوند.

دکتر محمدرضا اعلایی افزود: هنوز شاهد موارد سرپایی زیادی به مراکز بهداشتی و درمانی منطقه هستیم و با تلاش های صورت گرفته تا حدود زیادی از شیوع بیماری در افراد سالمند و بیماران خاص و مزمن جلوگیری شد.

رییس دانشکده طب ایرانی اردکان از مردم خواست، بحث بیماری کرونا را همچنان جدی بگیرند چرا که در این شهرستان در قبل هم تجربه شد به دلیل دارا بودن شرایط خاص جغرافیایی و موقعیت ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اردکان نسبت به شیوع مجدد کرونا هشدار داد

فرماندار اردکان نسبت به شیوع مجدد کرونا هشدار داد