مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-04-27سياسي

گفتگوی تلفنی روحانی با رییس جمهور اندونزی


رؤسای جمهور ایران و اندونزی با اشاره به روابط صمیمانه، برادرانه و روبه گسترش دو کشور بر ضرورت توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات و همکاری های تهران- جاکارتا در راستای منافع دو ملت تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسن روحانی و جوکو ویدودو رییس جمهور اندونزی، روز دوشنبه در گفتگویی تلفنی با تبریک متقابل فرارسیدن ماه مبارک رمضان به دولت ها و ملت های دو کشور، ابراز امیدواری کردند که ماه رمضان برای همه مسلمانان سرشار از برکت و خیر باشد.

رؤسای جمهور ایران و اندونزی همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان و برنامه ریزی ها و اقدامات دو کشور در راستای مقابله با این ویروس بر ضرورت توسعه همکاری ها در این زمینه و تبادل تجربیات، دستاوردهای علمی و فناوری و تامین نیازمندی های متقابل تاکید کردند.

دکتر روحانی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه علمی و فناوری و تامین و ساخت نیازمندی ها مانند کیت های تشخیص، ونتیلاتور، دستگاه سی تی اسکن و ماسک N95، موفقیت های خوبی به دست آورده و آماده همکاری و تعامل با اندونزی در این راستا است.

رؤسای جمهور ایران و اندونزی با اشاره به روابط دوستانه و تاریخی دو کشور ابراز امیدواری کردند برگزاری سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری دو کشور، موجب تسریع در اجرای توافقات فی مابین و گسترش بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی روحانی با رییس جمهور اندونزی

گفتگوی تلفنی روحانی با رییس جمهور اندونزی